Journal of Technology and Information Education 2017, 9(1):269-271 | DOI: 10.5507/jtie.2017.025
VYBRANÉ MOŽNOSTI REALIZACE VÝUKY OBJEKTOVĚ ORIENTOVANÉHO PROGRAMOVÁNÍ V RÁMCI SEKUNDÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
- Univerzita Palackého v Olomouci, Česká republika
Recenze publikace Jana Lavrinčíka "Vybrané možnosti realizace výuky objektově orientovaného programování v rámci sekundárního vzdělávání", Olomouc, Univerzita Palackého, 2016, 222 s., ISBN 978-80-244-4997-5. Monografie se zabývá podněty stávající pedagogické praxe a to zejména teorií konstruktivistického pojetí výuky zaměřené na objektově orientované programování. Jedná se o dílo hodné pozornosti.
Klíčová slova: Objektově orientované programování, informační a komunikační technologie, didaktická rekonstrukce.
Vloženo: 24. říjen 2017; Přijato: 28. říjen 2017; Zveřejněno online: 28. říjen 2017; Zveřejněno: 30. duben 2017 Zobrazit citaci
Reference
- Pecinovský R. (2010). Jak efektivně učit OOP. Dostupné z: http://i.iinfo.cz/r2/k/Jak_efektivne_ucit_OOP.pdf
- Blaho A. & Kalaš I. (2006). Imagine Logo učebnice programování pro děti. Brno: Computer Press.
- Blaho A. & Kalaš I. (2005). Tvorivá informatika. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo
- Jelemenská P., Sander E. & Kattmann U. (2005). Towards a better understanding of ekology. Results of two studies conducted within the Framework of the Model of Educational Reconstruction. In Ergazaki, M. Lewis, J. & Zogza, V. (Eds.), Trends in biology education. Research in the new biology era. Patras: Patras University Press (pp. 3 - 14)
- Knecht P. (2007). Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci. Orbis scholae, pp. 67 - 81.
Přejít k původnímu zdroji...
- Lavrinčík, J. (2016). Vybrané možnosti realizace výuky objektově orientovaného programování v rámci sekundárního vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého.
Přejít k původnímu zdroji...