Zaměření časopisu

JTIE (Journal of Technology and Information Education) je nezávislý vědecký časopis, který se zaměřuje na publikování výzkumných výsledků, teoretických studií a odborných prací z oblasti oborových didaktik.
Od roku 2018 svým členěním pokrývá v celém rozsahu oborovou didaktiku technických (inženýrských) předmětů, oborovou didaktiku informatiky a digitálních technologií, a dále oborovou didaktiku přírodovědných disciplín (chemie, fyzika, geografie, přírodopis, ekologie), vč. matematiky.
V rámci ostatních oborových didaktik (např. výtvarná výchova, dějepis, hudební výchova, cizí jazyky, český jazyk a literatura…) jsou publikovány články orientované na využívání digitálních technologií (ICT) ve vzdělávání.

Tematicky se vedle výzkumu školního vzdělávání (předškolní, základní, středoškolské a vysokoškolské vzdělávání) zaměřuje i na problémy neformálního a informálního vzdělávání.

Jsou publikovány pouze články, které náleží do kategorie AM – Pedagogika a školství.