Journal of Technology and Information Education 2012, 4(3):108-110 | DOI: 10.5507/jtie.2012.063

PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE A PRAKTICKÉ UŽITÍ METODY FIAS

Martina REŠKOVÁ
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Příspěvek se zabývá pedagogickou komunikací pomocí interaktivní tabule a použití Flandersovy metody interakční analýzy. V příspěvku se zaměříme nejprve na pojem komunikace a interakce, která s komunikací souvisí. Poté se budeme věnovat pedagogické komunikaci, která je jednou z forem komunikace. Zmíníme se o technických prostředcích v komunikaci a možnostmi zkoumání komunikace ve třídě za pomocí Flandersovy metody.

Klíčová slova: komunikace, pedagogická komunikace, interakce, Flandersova metoda

Zveřejněno: 1. prosinec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
REŠKOVÁ, M. (2012). PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE A PRAKTICKÉ UŽITÍ METODY FIAS. Journal of Technology and Information Education4(3), 108-110. doi: 10.5507/jtie.2012.063
Stáhnout citaci

Reference

  1. PRŮCHA, J. (ed.). Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009. 936 s. ISBN 978-80-7367-546-2.
  2. GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido, 2005. 165 s. ISBN 80-7315-104-9.
  3. JANOUŠEK, J. Společná činnost a komunikace. Praha: Svoboda, 1984. 242 s. Sociologická knižnice.