Journal of Technology and Information Education 2012, 4(3):85-87 | DOI: 10.5507/jtie.2012.057

ŠKOLNÍ POMŮCKY PŘI VÝUCE O ELEKTŘINĚ

Jakub DOSOUDIL
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Neodmyslitelnou součástí techniky na základních školách je oblast fyziky a praktických činností. Právě zde je možné vyučovat témata spojená s elektřinou. Jelikož je elektřina a zákonitosti s ní spojené nelehkou disciplínou a spíše abstraktním jevem, na který si žáci nemohou sáhnout, je potřeba ve výuce používat školní pomůcky. Bez školních pomůcek by těžko žáci témata pochopili. V našem článku si položíme za cíl porovnat všechny dostupné možnosti využití školních pomůcek, samotné pomůcky porovnat, zhodnotit jejich klady a zápory a zvolit ty nejlepší.

Klíčová slova: školní pomůcky, fyzika, elektřina

Zveřejněno: 1. prosinec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSOUDIL, J. (2012). ŠKOLNÍ POMŮCKY PŘI VÝUCE O ELEKTŘINĚ. Journal of Technology and Information Education4(3), 85-87. doi: 10.5507/jtie.2012.057
Stáhnout citaci

Reference

  1. SLAVÍK, M., HUSA, J., MILLER, I. Materiální didaktické prostředky a technologie jejich využívání. 1. vyd. Praha: ČZU v Praze, 2007, 50 s. ISBN 978-80-213-1705-5.
  2. DOSOUDIL, J. Elektrotechnické stavebnice ve výuce na 2. stupni ZŠ. In Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. Sborník z mezinárodní konference v Prešove. Prešov: Prešovská univerzita. 2011. s. 107 - 112. ISBN 978-80-5550438-4.