Journal of Technology and Information Education 2020, 12(2):152-163 | DOI: 10.5507/jtie.2021.004
ONLINE APLIKACE JAKO NÁSTROJ PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY V PŘED©KOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
- Univerzita Palackého v Olomouci, Česká republika
- Ostravská univerzita v Ostravě, Česká republika
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předąkolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se můľe současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských ąkol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uľivatelům vytvořené aplikace.
Klíčová slova: článek, časopis, zásada, nedostatek, ąablona
Vloľeno: 14. leden 2021; Revidováno: 3. únor 2021; Přijato: 3. únor 2021; Zveřejněno online: 3. únor 2021; Zveřejněno: 1. únor 2021 Zobrazit citaci
ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Reference
- Kubrický, J., & Částková, P. (2015). Teachers ICT Competence and their Structure as a Means of Developing Inquiry-based Education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 186, 882-885. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.071
Přejít k původnímu zdroji...
- Langmeier, J., Krejčířová, D. (2008). Vývojová psychologie. 2., aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-1284-9.
- Matějček, Z. (1994). Co děti nejvíc potřebují. Praha: Portál. ISBN: 978-80-262-0853-2
- Provázková Stolinská, D. (2020). Komunikace učitele v prostředí české primární ąkoly. Olomouc: UP, 2020. (v tisku)
Přejít k původnímu zdroji...
- ©melová, E. (2019) Unreserved acceptance in chil´ds education. Olomouc. UP. ISBN 978-80-244-5645-4.
Přejít k původnímu zdroji...
- Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie. Praha: Portál. ISBN: 978-80-262-0714-6
- Vágnerová, M. (1997). Psychologie problémového dítěte ąkolního věku. Praha: Karolinum. ISBN 80-7184-488-8.
- Vágnerová, M. (2005) ©kolní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-1074-4.