Journal of Technology and Information Education 2020, 12(2):152-163 | DOI: 10.5507/jtie.2021.004

ONLINE APLIKACE JAKO NÁSTROJ PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY V PŘED©KOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ

Eva ©MELOVÁ*, Dominika PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, Pavlína ČÁSTKOVÁ, Alena PETROVÁ, Irena PLEVOVÁ, Jan KUBRICKÝ
Univerzita Palackého v Olomouci, Česká republika
Ostravská univerzita v Ostravě, Česká republika

Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předąkolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se můľe současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských ąkol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uľivatelům vytvořené aplikace.

Klíčová slova: článek, časopis, zásada, nedostatek, ąablona

Vloľeno: 14. leden 2021; Revidováno: 3. únor 2021; Přijato: 3. únor 2021; Zveřejněno online: 3. únor 2021; Zveřejněno: 1. únor 2021  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
©MELOVÁ, E., PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D., ČÁSTKOVÁ, P., PETROVÁ, A., PLEVOVÁ, I., & KUBRICKÝ, J. (2020). ONLINE APLIKACE JAKO NÁSTROJ PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY V PŘED©KOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ. Journal of Technology and Information Education12(2), 152-163. doi: 10.5507/jtie.2021.004
Stáhnout citaci

Reference

  1. Kubrický, J., & Částková, P. (2015). Teachers ICT Competence and their Structure as a Means of Developing Inquiry-based Education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 186, 882-885. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.071 Přejít k původnímu zdroji...
  2. Langmeier, J., Krejčířová, D. (2008). Vývojová psychologie. 2., aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-1284-9.
  3. Matějček, Z. (1994). Co děti nejvíc potřebují. Praha: Portál. ISBN: 978-80-262-0853-2
  4. Provázková Stolinská, D. (2020). Komunikace učitele v prostředí české primární ąkoly. Olomouc: UP, 2020. (v tisku) Přejít k původnímu zdroji...
  5. ©melová, E. (2019) Unreserved acceptance in chil´ds education. Olomouc. UP. ISBN 978-80-244-5645-4. Přejít k původnímu zdroji...
  6. Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie. Praha: Portál. ISBN: 978-80-262-0714-6
  7. Vágnerová, M. (1997). Psychologie problémového dítěte ąkolního věku. Praha: Karolinum. ISBN 80-7184-488-8.
  8. Vágnerová, M. (2005) ©kolní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-1074-4.