Journal of Technology and Information Education 2017, 9(2):125-127 | DOI: 10.5507/jtie.2017.001
AKO ZVYŠOVAŤ ZÁUJEM ŽIAKOV O TECHNIKU?
- Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Recenzia publikácie Jiřího Dostála a Márie Kožuchovej Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum, Olomouc, Univerzita Palackého, 2016, 211 s., ISBN 978-80-244-4913-5. Bádateľský prístup sa tradične využíva v rámci prírodovedného vzdelávania. Predmetná publikácia sa v nadväznosti na prezentáciu teoretických základov takto orientovanej výučby zaoberá možnosťami uplatňovania bádateľských a výskumných aktivít žiakov špecificky v technickom vzdelávaní. Autorka recenzie jednak sumarizuje a zhodnocuje obsahové zameranie jednotlivých kapitol predstavovanej publikácie a jednak poukazuje na potenciálny prínos publikácie k riešeniu problému kontroverznosti študijných záujmov mládeže a aktuálnych potrieb spoločnosti.
Klíčová slova: Recenze, badatelsky orientovaná výučba, technické vzdelávanie, študijné záujmy žiakov
Vloženo: 20. prosinec 2016; Přijato: 5. leden 2017; Zveřejněno online: 2. březen 2017; Zveřejněno: 12. prosinec 2017 Zobrazit citaci
Reference
- Dostál, J., & Kožuchová, M. (2016). Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum. Olomouc, Univerzita Palackého.
Přejít k původnímu zdroji...