Journal of Technology and Information Education 2017, 9(1):233-235 | DOI: 10.5507/jtie.2017.019

PRAKTICKÝ PRŮVODCE VYUŽITÍM ICT VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA

Xiaojun WANG
Palacký University Olomouc, Czech Republic

Recenze publikace: Motteram, G. ( Ed). Innovations in learning technologies for English language teaching. British Council. 2013, 197 p.

Klíčová slova: Recenze, výuka angličtiny, ICT, inovace.

Vloženo: 11. září 2017; Přijato: 11. září 2017; Zveřejněno: 30. duben 2017  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
WANG, X. (2017). PRAKTICKÝ PRŮVODCE VYUŽITÍM ICT VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA. Journal of Technology and Information Education9(1), 233-235. doi: 10.5507/jtie.2017.019
Stáhnout citaci

Reference

  1. Barak, M., Watted, A. & Haick, H. (2016). Motivation to learn in massive open online courses: Examining aspects of language and social engagement. Computer & Education, 94, 49-60. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Wang, B. T., Teng, C. W. & Chen, H. T. (2015). Using iPad to Facilitate English Vocabulary Learning. Int. Journal of Information and Education Technology, Vol. 5, No. 2,100-104. Přejít k původnímu zdroji...
  3. Barrs, K. (2012). Fostering computer-mediated L2 interaction beyond the classroom. Language Learning & Technology, 16(1), 10-25.
  4. Blattner, G., & Fiori, M. (2009). Facebook in the language classroom: Promises and possibilities. Instructional Technology and Distance Learning (ITDL), 6(1), 17-28.
  5. UNESCO. (2013). UNESCO Policy Guidelines for Mobile Learning. Paris: UNESCO.
  6. Motteram , G.( Ed).(2013). Innovations in learning technologies for English language teaching. British Council.