Journal of Technology and Information Education 2015, 7(2):17-26 | DOI: 10.5507/jtie.2015.014

JAK VNÍMAJÍ VYBRANÉ TECHNICKÉ A DIDAKTICKÉ POJMY UČITELKY MATEŘSKÝCH ŠKOL

Eva ROUČOVÁ
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vybraných technických a didaktických pojmů u učitelek mateřských škol. Jeho realizace proběhla v rámci evaluačních aktivit projektu Profesní podpory pedagogů předškolního vzdělávání v klíčové aktivitě Programy předškolního polytechnického vzdělávání.

Klíčová slova: předškolní vzdělávání, technická gramotnost, technické vzdělávání, kvantitativní a kvalitativní pedagogický výzkum

Vloženo: 2. prosinec 2015; Přijato: 2. prosinec 2015; Zveřejněno online: 2. prosinec 2015; Zveřejněno: 22. prosinec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
ROUČOVÁ, E. (2015). JAK VNÍMAJÍ VYBRANÉ TECHNICKÉ A DIDAKTICKÉ POJMY UČITELKY MATEŘSKÝCH ŠKOL. Journal of Technology and Information Education7(2), 17-26. doi: 10.5507/jtie.2015.014
Stáhnout citaci

Reference

  1. Šmelová, E. (2013). Předškolní vzdělávání versus kurikulární reforma. In Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého, Ročník 5, Číslo 1, s. 31- 34. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Honzíková, J. & Sovová, P. (2013). Inovace studijního programu učitelství pro mateřské školy. In Journal of Technology and Information Education. Vol. 5, N. 3. s. 20 - 25.
  3. Weber, K. & Custer, R. (2005). Gender - based Preferences toward Technology Education Content, Activities and Instructional Methods. In Journal of Technology Education. Vol. 16, N. 2. [cit. 2015-07-19] Dostupné z WWW: <http://scholar.lib.vt.edu/ejournals/JTE/v16n2/pdf/weber.pdf > Přejít k původnímu zdroji...
  4. Honzíková, J. (2003). Vzdělávání z genderového hlediska. In Slovenské školství v kontexte európskej integrácie. Nitra: Ústav techhnológie vzdelávania Pf UKF. Sborník abstrakt s. 15, sborník příspěvků CD ROM.
  5. Chráska, M. (2003). Metody sběru a statistického vyhodnocování dat v evaluačních pedagogických výzkumech. Praha: Votobia.
  6. Chráska, M. (2003). Úvod do výzkumu v pedagogice. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého.
  7. Parkinson, E. (2001). Teacher Knowledge and Understanding of Design and Technology for Children in the 3-11 Age Group: A Study Focusing on Aspects of Structures. In Journal of Technology Education. Vol. 13, N. 1. [cit. 2015-06-12] Dostupné z WWW:<http://scholar.lib.vt.edu/ejournals/JTE/v13n1/pdf/parkinson.pdf > Přejít k původnímu zdroji...
  8. Roučová, E. (2008). Problematika genderu v technickém vzdělávání. In Trendy ve vzdělávání. Olomouc: PdF UP, s. 214-218.
  9. Roučová, E. (2013). Vnímání pojmu technická gramotnost u studentů učitelství pro primární školu a učitelů na primární škole. In Journal of Technology and Information Education. Olomouc, Univerzita Palackého, Ročník 5, Číslo 3, s. 35 - 43. Přejít k původnímu zdroji...