Journal of Technology and Information Education 2012, 4(3):104-107 | DOI: 10.5507/jtie.2012.062

E-LEARNING A INOVACE VÝUKY

Miroslav MEIER
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR

Stať prezentuje podrobnosti o projektu, který byl realizován díky podpoře Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt je zaměřen na inovaci studijního programu Speciální pedagogika. Inovace spočívá jak ve formě, tak v obsahu studia.

Klíčová slova: e-learning, inovace, Moodle, studenti, výuka

Zveřejněno: 1. prosinec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2012). E-LEARNING A INOVACE VÝUKY. Journal of Technology and Information Education4(3), 104-107. doi: 10.5507/jtie.2012.062
Stáhnout citaci

Reference

  1. MEIER, M. Inovace studijního předmětu a Moodle. In HAVELKA, M., CHRÁSKA, M., KLEMENT, M. (ed.). Trendy ve vzdělávání 2011. 1. vyd. Olomouc: Gevak, 2011, s. 397-400. ISBN 978-80-86768-34-2.
  2. MOODLE.CZ. Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://moodle.cz/
  3. MOODLE.ORG. About Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://docs.moodle.org/en/About_Moodle
  4. MEIER, M. Inovace výuky. In DRTINA, R., CHROMÝ, J., KOTKOVÁ, M. (ed.). Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, s. 89-92. ISBN 978-80-7435-175-4.