Journal of Technology and Information Education 2012, 4(3):15-19 | DOI: 10.5507/jtie.2012.043

POČÍTEČEM PODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ - VÝSLEDKY VÝZKUMNÉ SONDY

Jiří DOSTÁL, Milan KLEMENT
Pedagogická fakulta UP Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného na školách v České republice. Zaměřuje se na zjištění skutečnosti, v jaké míře využívají učitelé počítač a internet. Bylo zjištěno, že učitelé využívají počítač a internet k přípravě na výuku, ke komunikaci s žáky a rodiči, k dalšímu sebevzdělávání a přímo ve výuce.

Klíčová slova: počítačem podporovaná výuka, e-learning, ICT, výzkum, vzdělávání

Zveřejněno: 1. prosinec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL, J., & KLEMENT, M. (2012). POČÍTEČEM PODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ - VÝSLEDKY VÝZKUMNÉ SONDY. Journal of Technology and Information Education4(3), 15-19. doi: 10.5507/jtie.2012.043
Stáhnout citaci

Reference

  1. GAGE, J. How to use an interactive whiteboard really effectively in your secondary classroom. London: David Fulton Publis, 2006. 139 pages. ISBN 978-1-84312-262-3.
  2. SQUIRES, D. - MCDOUGALL, A. Choosing And Using Educational Software. London: Routledge 2002. 144 s. ISBN 0-75070306-7.
  3. MAYER, R. E. Multi-media learning. Cambridge: Cambridge University Press. 2001. 210 p. ISBN 0-521-78749-1.
  4. NAJJAR, L. J. Multimedia Information and Learning. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. Volume 5, Number 2, 1996. p. 129 - 50. ISSN 1055-8896.
  5. SUTHERLAND, R. - FACER, K. - FURLONG, R. - FURLONG, J. A new environment for education? The computer in the home. Computers & Education. Volume 34, Issues 3 - 4, 1 April 2000, Pages 195 - 212. ISSN 0360-1315. Přejít k původnímu zdroji...
  6. ROSCHELLE, J. - DIGIANO, CH. - KOUTLIS, M. et all. Developing Educational Software Components. Computer. vol. 32, no. 9, pp. 50 - 58, Sept., 1999. ISSN 0018-9162. Přejít k původnímu zdroji...
  7. MAREŠOVÁ, H. The Role of information and communication technologies in the Czech Language Education. In Johannes Amos Comenius. The Legacy to the Culture of Education. Praha: Academia, 2009, s. 723-730. ISBN 978-80-200-1700-0.