Journal of Technology and Information Education 2012, 4(1)

MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

Jiří DOSTÁL (editor)

Publikace obsahuje příspěvky účastníků vědecko-odborné konference Moderní vzdělávání : technika a informační technologie, konané pod záštitou děkanky Pedagogické fakulty UP prof. PaedDr. Libuše Ludíkové, CSc., 19. – 23. 9. 2011 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.

Zveřejněno: 1. duben 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL (editor), J. (2012). MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Journal of Technology and Information Education4(1), 


MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

TECHNIKA A INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE

Obsah

Miroslava VIŠŇOVSKÁ - Mária KOŽUCHOVÁ
POČÍTAČ V MATERSKEJ ŠKOLE
Alena MAŠLÁŇOVÁ
POČÍTAČ V HODINĚ ČEŠTINY
Danka LUKÁČOVÁ
VZDELÁVACÍ ŠTANDARD PRE ŠTUDENTOV Z TÉMY VIDEOKONFERENČNÉ SYSTÉMY
Gabriel BÁNESZ
POSTOJE UČITEĽOV K VYUŽÍVANIU IKT A K ĎALŠIEMU VZDELÁVANIU
Josef ŠEDIVÝ
ROLE VIRTUÁLNÍ VÝUKY V PODPOŘE PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Peter BREČKA – Miriam BITTEROVÁ
SPOLOČNÝ FORMÁT PRE INTERAKTÍVNE TABULE
Ivona DÖMISCHOVÁ - Martin HAVELKA - Jindra ČECHOVÁ
INTERAKTIVNÍ TABULE VE VÝUCE NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE.
Miriam BITTEROVÁ – Jaroslav MNÍCH
DIDAKTICKO-MOTIVAČNÉ VYUŽITIE INTERAKTÍVNYCH TABUĽOVÝCH SYSTÉMOV Z ASPEKTU MANAŽMENTU ŠKÔL
Zoltán POMŠÁR
VYUŽÍVANIE PROSTRIEDKOV IKT NA PODPORU REALIZÁCIE NOVÉHO ŠTÁTNEHO VZDELÁVACIEHO PROGRAMU V PREDMETE TECHNIKA
Jan LAVRINČÍK
MODERNIZACE PROGRAMOVACÍCH METOD A ALGORITMIZACE V PROGRAMOVACÍM JAZYCE VISUAL BASIC 2010 (.NET)
Vladimíra SEHNALOVÁ
MOŽNOSTI LMS MOODLE PRO ADAPTACI VÝUKOVÉHO KURZU
Mária SLAVÍČKOVÁ
SPRÍSTUPNENIE ŠTATISTIKY ŠTUDENTOM STREDNÝCH ŠKÔL POMOCOU MODERNÝCH TECHNOLÓGII
Ján ŠTUBŇA - Marián HOSŤOVECKÝ - Ľubica LUKIANENKO
MOŽNOSTI VYUŽITIA 3D TECHNOLÓGIÍ VO VYUČOVANÍ BIOLÓGIE V KINE
Eva TÓBLOVÁ - Andrea SOVIAROVÁ
INTERAKTÍVNA TABULA A JEJ PRÍNOS VO VZDELÁVANÍ
Daniela VALACHOVÁ
KULTÚRA, UMENIE A POČÍTAČ V PREDPRIMÁRNOM VZDELÁVANÍ
Radovan POTŮČEK
SOUČTY DVOU NEKONEČNÝCH ŘAD GENEROVANÝCH PRVOČÍSLY URČENÉ S PODPOROU SYSTÉMU POČÍTAČOVÉ ALGEBRY MAPLE
Josef MATĚJUS - Karol RADOCHA
APLIKOVÁNÍ INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ VE VÝUCE FYZIKY
Michaela REGECOVÁ
VPLYV IKT NA ROZVOJ KĽÚČOVÝCH KOMPETENCIÍ BUDÚCICH UČITEĽOV MATEMATIKY
Jan CHROMÝ
VYUŽITÍ LASSWELLOVA MODELU PRO TVORBU WEBOVÝCH STRAN
Petra BABKOVÁ
INTERAKTVINÍ TABULE NA ŠKOLÁCH
Slavomír ČERŇANSKÝ - Ján ŠTUBŇA
MOŽNOSTI VYUŽITIA ANIMÁCIÍ NA INTERNETE VO VYUČOVANÍ GEOVIED
Hana CÍDLOVÁ - Barbora KOHOUTKOVÁ - Petra KŘIVÁNKOVÁ - Barbora VALOVÁ
HISTORIE CHEMIE - MAPA WEBU
Klára DRSOVÁ
POČÍTAČEM PODPOROVANÁ VÝUKA ZEMĚPISU V PROSTŘEDÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Žaneta GERHÁTOVÁ
PROJEKTOVÉ VYUČOVANIE S PRVKAMI INTEGROVANÉHO E-LEARNINGU
Stanislav JAVORSKÝ
DIGITÁLNA KOMPETENCIA A JEJ DOPAD NA OBLASŤ PRIMÁRNEHO VZDELÁVANIA
Eva KRÁĽOVÁ
PREDPOKLADY ŠTUDENTOV 1. ROČNÍKA NA VYUŽÍVANIE ICT V PROJEKTOVOM VYUČOVANÍ BIOFYZIKY NA LFUK V BRATISLAVE
Jan LAVRINČÍK
KRESLENÍ POLYGONŮ A N-ÚHELNÍKŮ POMOCÍ PROGRAMOVACÍ MODELU ŽELVA V MS VISUAL BASIC 6
Milan MAROŠ - Peter BREČKA
ŠKOLSKÝ ČASOPIS AKO MOTIVAČNÝ NÁSTROJ
Jan NOVOTNÝ
MULTIMEDIÁLNÍ POMŮCKA A JEJÍ NÁVRH PRO VYUŽITÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Jan LAVRINČÍK
PODMÍNKY K VÝUCE ALTERNATIVNÍCH OPERAČNÍCH SYSTÉMŮ V NIŽŠÍM SEKUNDÁRNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Martina PAVLIKÁNOVÁ
SYNERGIA GALÉRIE A ŠKOLY CEZ ELEKTRONICKÉ MÉDIA
Miriam PEKNÍKOVÁ
OTVORENÝ PRÍSTUP AKO NOVÝ MODEL VEDECKEJ KOMUNIKÁCIE
Jindřich PETRUCHA
METODIKA ZPRACOVÁNÍ EKONOMICKÝCH ČASOVÝCH ŘAD S VYUŽITÍM SIMULÁTORŮ NEURONOVÝCH SÍTÍ
Jiří DOSTÁL
POKYNY PRO FORMÁTOVÁNÍ RUKOPISU

Stáhnout citaci