Journal of Technology and Information Education 2011, 3(1):33-36 | DOI: 10.5507/jtie.2011.006

PROBLEMATIKA TVORBY TECHNICKÉHO MODELU PARAMETRICKÝMI METODAMI ZA PODPORY AUTORSKÝCH NÁSTROJŮ

Josef MATĚJUS1, Josef ŠEDIVÝ2
1 Střední škola aplikované kybernetiky,, Hradecká 1151, 500 03 Hradec Králové
2 Přírodovědecká fakulta UHK, Katedra informatiky, Náměstí Svobody 301, 500 03 Hradec Králové

V současné době se programy pro technické modelování využívají téměř ve všech oblastech. Setkáváme se s nimi jak v technické praxi, tak v běžném životě a to i v oblastech, kde se nám to zdálo dříve na první pohled téměř nemyslitelné. Nahrazuje to v podstatě fantazii a představivost konstruktéra a v mnoha případech pomáhá určit i kolizní situace a body při vytváření nových produktů. Jelikož v současné době jsou již tyto programy cenově dostupnější, tak počítačová grafika nachází mnohé využití i v praktické školní výuce, a to jak přímo při vyučování, tak i pro přípravu studijních materiálů.

Klíčová slova: parametrické modelování, multimediální podpora výuky, počítačová grafika, multimediální opora výuky, virtuální výuka

Zveřejněno: 1. duben 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MATĚJUS, J., & ŠEDIVÝ, J. (2011). PROBLEMATIKA TVORBY TECHNICKÉHO MODELU PARAMETRICKÝMI METODAMI ZA PODPORY AUTORSKÝCH NÁSTROJŮ. Journal of Technology and Information Education3(1), 33-36. doi: 10.5507/jtie.2011.006
Stáhnout citaci

Reference

  1. DOSTÁL, Jiří. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání. Časopis pro technickou a informační výchovu, 2009, č. 3, s. 18 - 23. ISSN 1803-537X. Přejít k původnímu zdroji...
  2. FOŘT, Petr; KLETEČKA, Jaroslav. Autodesk Inventor - Funkční navrhování v průmyslové praxi. Brno: Computer Press, 2007. 318 s. ISBN 978-80-251-1773-6.
  3. HUBÁLOVSKÝ, Š.-ŠEDIVÝ J. Didaktické aspekty analýzy dat In: Media4u Magazine. no. X1 (2010),, ISSN 1214-9187.
  4. LINHART, Josef. Psychologie učení: Příručka pro studium na pedagogických fakultách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1967. 392 s.
  5. MELEZINEK, Adolf. Inženýrská pedagogika. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 1991. 140 s. ISBN 80-01-00672-4.
  6. PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. 380 s. ISBN 80-7178-070-7.
  7. SEDLÁČEK, Jan. Zkušenosti s využitím systému Mediasite na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové [online]. 2007 [cit. 2010-02-12]. Dostupný z WWW: < http://everest.natur.cuni.cz/konference/2007/prispevek/sedlacek.pdf >.
  8. ZATLOUKAL, Karel. Spolupráce v oblasti multimediální tvorby. In Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005, Hradec Králové, 8. - 11. 11. 2005. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005, s. 386 - 389, ISBN 80-7041-595-9.
  9. ZLÁMALOVÁ, Helena. E-learning a hodnocení kvality [online]. 2007 [cit. 2010-02-12]. Dostupný z WWW: < http://everest.natur.cuni.cz/konference/2007/prispevek/zlamalova.pdf >.