Journal of Technology and Information Education 2009, 1(3):136-138 | DOI: 10.5507/jtie.2009.074

OBJEKTOVĚ ORIENTOVANÉ PROGRAMOVÁNÍ VE VÝUCE

Jan KUBRICKÝ, Milan KLEMENT
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP Žižkovo nám. č. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Příspěvek je věnován problematice Objektově Orientovaného Programování. Shrnuje názory předních odborníků pedagogů-programátorů a zabývá se objektově orientovanými možnostmi při tvorbě a správě webových aplikací.

Klíčová slova: objektově orientované programování, výuka programování, webové aplikace, programovací jazyk.

Zveřejněno: 1. prosinec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KUBRICKÝ, J., & KLEMENT, M. (2009). OBJEKTOVĚ ORIENTOVANÉ PROGRAMOVÁNÍ VE VÝUCE. Journal of Technology and Information Education1(3), 136-138. doi: 10.5507/jtie.2009.074
Stáhnout citaci

Reference

  1. PECINOVSKÝ, R. Proč a jak učit OOP žáky základních a středních škol [online]. Publikováno 10.1.2004. <URL: http://vyuka.pecinovsky.cz/prispevky/Proc_a_jak_ucit_OOP_na_ZS_a_SS.pdf>.
  2. PECINOVSKÝ, R. Výuka objektově orientovaného programování žáků základních a středních škol [online]. <URL: http://vyuka.pecinovsky.cz/prispevky/Vyuka_OOP_zaku_zakladnich_a_strednich_skol.pdf>.
  3. ČADA, O. Objektové programování. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2745-5.
  4. LAVIN, P. PHP objektově orientované.1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2137-8.
  5. KUBRICKÝ, J. Jazyk PHP ve vzdělávání učitelů informační výchovy. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 1, s. 136 - 138. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Přejít k původnímu zdroji...
  6. KLEMENT, M. Základy programování 1 - Úvod do MS Visual Basic 6.0. (Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia) Olomouc : UP, 2008. 60 s. ISBN 978-80-244-2177-3.
  7. DOSTÁL, J. Počítač ve vzdělávání - modul 1. Olomouc: Votobia, 2007. 125 s. ISBN 978-80-7220-295-2.