Journal of Technology and Information Education 2013, 5(3):15-19 | DOI: 10.5507/jtie.2013.028
MOŽNOSTI INTERAKTIVNÍ KOMUNIKACE VE WEBCASTIGOVÉM PROSTŘEDÍ
- Ústav aplikované informatiky, Přírodovědecká fakulta Jihočeské univerzity, Branišovská 31, 370 05 České Budějovice, ČR
Článek předkládá analýzu možností interaktivní komunikace ve webcastingových systémech, která tvoří základ jejich efektivního nasazení a využívání. Zvolením vhodných nástrojů pro interaktivní komunikaci, lze příkladněji oslovit studenty a zvýšit jejich motivaci v učícím se procesu napříč různými obory.
Klíčová slova: webcasting, vzdělávání, audio, video, interaktivita, komunikace, vzdělávací systém
Zveřejněno: 1. prosinec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- BAECKER, R., MOORE, G., ZJINDEMANS, A. Webcasting Made Interactive. In Reinventing the Lecture. University of Toronto : Knowledge Media Design Institute, 2003.
- PULLEN, J. M. The Internet-Based Lecture : Converging Teaching and Technology. ACM Special Interest Group on Computer Science Education. 1.1.2002, vol. 3, no. 32.
Přejít k původnímu zdroji...
- Using multimedia case studies to advance pre-service teacher knowing. In: International Education Journal. South Australia: Shannon Research Press, 2006, s. 9. ISSN 1443-1475.
- SMITH, Michael J a Gavriel SALVENDY. Human interface and the management of information: Symposium on Human Interface 2007, held as part of HCI International 2007, Beijing, China, July 22-27, 2007 : proceedings. New York: Springer, c2007, 2 v. ISBN 97835407335392.
Přejít k původnímu zdroji...
- Giannakos, M. N. and Vlamos, P. (2013), Using webcasts in education: Evaluation of its effectiveness. British Journal of Educational Technology, 44: 432-441. doi: 10.1111/j.14678535.2012.01309.x.
Přejít k původnímu zdroji...
- BAECKER, Ronald, Jeremy BIRNHOLTZ, Rhys CAUSEY, Simone LAUGHTON, Kelly RANKIN, Clarissa MAK, Alison WEIR a Peter WOLF. Webcasting Made Interactive: Integrating Real-Time Videoconferencing in Distributed Learning Spaces. Part of HCI International 2007, Beijing, China: Symposium on Human Interface 2007, 2007. ISBN 978-3540-73354-6. DOI: 10.1007/978-3-540-733546_30.
Přejít k původnímu zdroji...