Journal of Technology and Information Education 2011, 3(1)

NOVÉ TECHNOLOGIE VE VZDĚLÁVÁNÍ

Jiří DOSTÁL (editor)

Publikace obsahuje příspěvky účastníků vědecko-odborné konference Nové technologie ve vzdělávání : vzdělávací software a interaktivní tabule, konané pod záštitou děkanky Pedagogické fakulty UP prof. PaedDr. Libuše Ludíkové, CSc., 11. – 15. 10. 2010 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.

Zveřejněno: 1. duben 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL (editor), J. (2011). NOVÉ TECHNOLOGIE VE VZDĚLÁVÁNÍ. Journal of Technology and Information Education3(1), 


NOVÉ TECHNOLOGIE VE VZDĚLÁVÁNÍ

VZDĚLÁVACÍ SOFTWARE A INTERAKTIVNÍ TABULE

Obsah

Jiří DOSTÁL
ROZVOJ ICT KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ OLOMOUCKÉHO KRAJE
Kateřina KOSTOLÁNYOVÁ - Jan VEŘMIŘOVSKÝ
VYUŽITÍ E-LEARNINGOVÉ ADAPTIVNÍ VÝUKY V BIOLOGII
Jan KUBRICKÝ
METODIKA TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ NA WEBU
Vladimíra SEHNALOVÁ - Petr BOUCHALA
VIRTUÁLNÍ LABORATOŘ S VYUŽITÍM INTERAKTIVNÍ TABULE
Ivona DÖMISCHOVÁ
INTERAKTIVNÍ CVIČENÍ VE VÝUCE NĚMECKÉHO JAZYKA
Petr HLAĎO
NÁRYS VYUŽITÍ AUDIOVIZUÁLNÍ TECHNIKY A ITC VE VÝUCE PRŮŘEZOVÉHO TÉMATU ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE NA STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOLÁCH
Aleš CHUPÁČ
VYUŽITÍ IKT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÝCH UČEBNÍCH ÚLOH V CHEMICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA GYMNÁZIÍCH
Zuzana ŠLEPECKÁ - Jarmila ZACHAROVÁ
INFORMAČNO-KOMUNIKAČNÉ TECHNOLÓGIE V DIMENZII MULTIKULTÚRNEJ VÝCHOVY
Jan KUBRICKÝ
ZABEZPEČENÍ BEZDRÁTOVÉ SÍTĚ WI-FI
Václav TVARŮŽKA
EDUCATIONAL CLIP IN EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL IN BROADER CONTEXT
Ladislav VÉGH
ANIMÁCIE VO VYUČOVANÍ ALGORITMOV A PROGRAMOVANIA
Hana MAREŠOVÁ
VZDĚLÁVÁNÍ V SECOND LIFE
Martin KOŘÍNEK
ZKUŠENOSTI SE SOFTWAREM POUŽÍVANÝM PŘI VÝUCE STATISTIKY V HUMANITNÍCH OBORECH NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ UNIVERZITY HRADEC KRÁLOVÉ
Milan MAROŠ
COMPUTER UTILIZATION AT PRIMARY SCHOOL IN FACULATIVE SUBJECT CHESS AND IN LEISURE TIME
Jana STEHLÍKOVÁ - Lucie ŠPAČKOVÁ
DŮVODY NEVYUŽÍVÁNÍ E-LEARNINGU ČESKÝMI STŘEDNÍMI ŠKOLAMI A MOTIVAČNÍ FAKTORY PRO ZMĚNU JEJICH PREFERENCÍ
Martina VEŘMIŘOVSKÁ
VÝUKA PRVNÍ POMOCI NA ZŠ A SŠ POMOCÍ MULTIMEDIÁLNÍHO VÝUKOVÉHO PROGRAMU
Petr SUDICKÝ
E-LEARNING 2.0: TEORETICKÁ VÝCHODISKA A PRAKTICKÁ ŘEŠENÍ
Hedviga PALÁSTHY - Anna BEDNÁŘÍKOVÁ - Gabriela SIVÁKOVÁ
VYUŽÍVANIE IMAGINE PRI VÝUČBE NIEKOĽKÝCH VYUČOVACÍCH PREDMETOV
Marie HORÁČKOVÁ
BUDOUCÍ UČITELÉ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL A JEJICH SEBEREFLEXE U VYBRANÝCH PROFESNÍCH KOMPETENCÍ
Jan VEŘMIŘOVSKÝ
NÁZORY UČITELŮ CHEMIE NA VYUŽÍVÁNÍ POWERPOINTU A MULTIMEDIÁLNÍCH OBJEKTŮ V CHEMII
Jana STEHLÍKOVÁ
IDENTIFIKACE STŘEDNÍCH ŠKOL NEVYUŽÍVAJÍCÍCH E-LEARNING A ODHAD BUDOUCÍ POPTÁVKY PO E-LEARNINGOVÝCH TECHNOLOGIÍCH
Jozef BELICA - Monika OLEKŠÁKOVÁ
ABSOLVENTSKÁ PRAX V OBLASTI „C“ TECHNOLÓGIÍ
Jan VEŘMIŘOVSKÝ
INOVACE VYBRANÝCH LABORATORNÍCH ÚKOLŮ A IMPLEMENTACE MĚŘÍCÍCH SAD DO VÝUKY CHEMIE NA ZŠ A SŠ
Barbora POPRACOVÁ - Mária HÁZYOVÁ
VYUŽÍVANIE IKT VO VÝUČBE NÁBOŽENSKEJ VÝCHOVY
Martin KOŘÍNEK
PRŮVODCE VYBRANÝMI OKRUHY ICT PRO UČITELE ZŠ
Jiří DOSTÁL
POKYNY PRO FORMÁTOVÁNÍ RUKOPISU

Stáhnout citaci