Journal of Technology and Information Education 2009, 1(3):126-130 | DOI: 10.5507/jtie.2009.072

VÝUKOVÉ OBJEKTY A JEJICH ZDROJE NA INTERNETU

Vladimíra SEHNALOVÁ
Katedra informatiky a počítačů, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě, 30. dubna 22, 701 03 Ostrava

Při přípravě na vyučování pomocí ICT není již učitel odkázán jen na vlastní vyrobené elektronické učební texty, objekty a pomůcky. Kromě výukových programů je dalším zdrojem informací Internet, kde je možno najít celou řadu digitálních výukových materiálů. Příspěvek uvádí příklady některých těchto zdrojů.

Klíčová slova: digitální výukové materiály, elektronické učební pomůcky, otevřené výukové objekty, on-line výukové zdroje

Zveřejněno: 1. prosinec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
SEHNALOVÁ, V. (2009). VÝUKOVÉ OBJEKTY A JEJICH ZDROJE NA INTERNETU. Journal of Technology and Information Education1(3), 126-130. doi: 10.5507/jtie.2009.072
Stáhnout citaci

Reference

  1. NEUMAJER, O. Elektronické výukové objekty a jejich úložiště v ČR [online]. [01.01.08 v 23:59:00], [cit. 09-03-28]. Dostupné na www: <http://ondrej.neumajer.cz/?item=elektronicke-vyukove-objekty-a-jejich-uloziste-v-cr>.
  2. HAUSNER, M. Otevřené výukové objekty - nový trend ve výukovém softwaru [online]. [11.09.2008 09:08], [cit. 2009-03-28], Dostupné na www: <http://veskole.cz/(Ojg2)/a2184_otevrene-vyukove-objekty - soucasny-trend.html>.
  3. MITOPENCOURSEWARE - Massachusetts institute of technology [online]. 2002-2009 MIT. [cit. 2009-03-22]. Dostupné na www: http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm.
  4. CONNEXIONS [online]. [cit. 2009-03-22]. Dostupné na www: <http://cnx.org/>.
  5. NASA [online]. Page Last Updated: January 19, 2009, [cit. 2009-03-30]. Dostupné na www: <http://www.nasa.gov/home/index.html>.
  6. KOCICHOVÁ, D. Výsledky soutěže o nejlepší výukový materiál ORIGIN [online]. [6.1.2009], [cit. 09-03-28]. ISSN 1213-6018. Dostupné na www: <http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=105657&CAI=2129>.