Journal of Technology and Information Education 2009, 1(3):118-121 | DOI: 10.5507/jtie.2009.070
ADOBE FLASH JAKO PLATFORMA PRO TVORBU ONLINE MULTIMEDIÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU
- Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 77140 Olomouc
Příspěvek se zabývá světovým standardem pro tvorbu multiplatformního multimediálního obsahu se zaměřením na využití v oblasti vzdělávání. Popisuje základní vlastnosti vývojového prostředí Adobe Flash (např. ve vztahu k propojitelnosti s 3D zobrazováním), uvádí příklady konkrétních multimediálních vzdělávacích objektů využitelných ke zvýšení efektivity vzdělávacího procesu.
Klíčová slova: Adobe Flash, multimediální obsah, Papervision3D, vzdělávání, MCO, SWF
Zveřejněno: 1. prosinec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- Millward Brown. Methodology for Adobe plug-in technology study. Adobe, 2008. URL: <http://www.adobe.com/products/player_census/methodology/>
- Google. Papervision 3D. URL: <http://code.google.com/p/papervision3d/>
- Khronos Group. Collada. URL: <https://collada.org/>
- MORENO, R. MAYER, R. Cognitive principles of multimedia learning: The role of modality and contiguity. Journal of Educational Psychology, 1999. p. 358-368.
Přejít k původnímu zdroji...
- LISALOVÁ, J. Využití multimedií ve vzdělávání učitelů. Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2006. URL: <http://www.csvs.cz/konference/NCDiV2006_sbornik/Lisalova.pdf>