Journal of Technology and Information Education 2009, 1(3):118-121 | DOI: 10.5507/jtie.2009.070

ADOBE FLASH JAKO PLATFORMA PRO TVORBU ONLINE MULTIMEDIÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU

Kamil KOPECKÝ
Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 77140 Olomouc

Příspěvek se zabývá světovým standardem pro tvorbu multiplatformního multimediálního obsahu se zaměřením na využití v oblasti vzdělávání. Popisuje základní vlastnosti vývojového prostředí Adobe Flash (např. ve vztahu k propojitelnosti s 3D zobrazováním), uvádí příklady konkrétních multimediálních vzdělávacích objektů využitelných ke zvýšení efektivity vzdělávacího procesu.

Klíčová slova: Adobe Flash, multimediální obsah, Papervision3D, vzdělávání, MCO, SWF

Zveřejněno: 1. prosinec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KOPECKÝ, K. (2009). ADOBE FLASH JAKO PLATFORMA PRO TVORBU ONLINE MULTIMEDIÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU. Journal of Technology and Information Education1(3), 118-121. doi: 10.5507/jtie.2009.070
Stáhnout citaci

Reference

  1. Millward Brown. Methodology for Adobe plug-in technology study. Adobe, 2008. URL: <http://www.adobe.com/products/player_census/methodology/>
  2. Google. Papervision 3D. URL: <http://code.google.com/p/papervision3d/>
  3. Khronos Group. Collada. URL: <https://collada.org/>
  4. MORENO, R. MAYER, R. Cognitive principles of multimedia learning: The role of modality and contiguity. Journal of Educational Psychology, 1999. p. 358-368. Přejít k původnímu zdroji...
  5. LISALOVÁ, J. Využití multimedií ve vzdělávání učitelů. Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2006. URL: <http://www.csvs.cz/konference/NCDiV2006_sbornik/Lisalova.pdf>