Journal of Technology and Information Education 2012, 4(1):46-49 | DOI: 10.5507/jtie.2012.008

ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE A JEJICH VLIV NA VÝUKU

Čestmír SERAFÍN
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. č. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Efektivita vzdělávání je proměnná, která je velice obtížné měřitelná, ovlivněna řadou vstupních komponent -žáci, učitelé, školní kurikulum, atd. Obecně neříci, že efektivita je nezbytná pro hodnocení účinnosti fungování vzdělávání. Tento článek pojednává o průběžných výsledcích výzkumu hodnocení rozsahu účinnosti fungování vzdělávacího procesu v oblasti Člověk a svět práce v kontextu elektrotechniky. Výzkum je zaměřen na otázky, zda elektrotechnické stavebnice mají vliv na výuku a zda jejich použití se odráží ve výsledcích žáků.

Klíčová slova: vzdělávání, efektivita, elektrotechnické stavebnice, oborová didaktika, projekt vzdělávání

Zveřejněno: 1. duben 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
SERAFÍN, Č. (2012). ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE A JEJICH VLIV NA VÝUKU. Journal of Technology and Information Education4(1), 46-49. doi: 10.5507/jtie.2012.008
Stáhnout citaci

Reference

  1. FRÖMEL, K. Efektivita výchovně vzdělávacího procesu v tělesné výchově. Olomouc: UP, 1987
  2. GRECMANOVÁ H. a kol. Obecná pedagogika I. Olomouc: Hanex, r. 1997. ISBN 80-85783-20-7
  3. HAVELKA, M. Chápání pojmu efektivnost v české a slovenské pedagogické literatuře. e- PEDAGOGIUM, I/2005 [cit. 2011-03-03]. Dostupné na: <http://epedagog.upol.cz>. ISSN 1213-7758
  4. BENČO, J. Ekonómia vzdelávania. Bratislava: IRIS, 2002. ISBN 80-89018-41-6
  5. STRAČÁR, E. Systém a metódy riadenia učebného procesu. Bratislava: SPN 1977
  6. DANIELSON, CH. Teaching methods. Merrill/Pearson, 2010. ISBN 0135130611