Journal of Technology and Information Education 2011, 3(3):25-29 | DOI: 10.5507/jtie.2011.037

REFLEXE SEBEHODNOTÍCÍCH PROCESŮ V TECHNICKÉ VÝCHOVĚ V PROSTŘEDÍ ČESKÉ PRIMÁRNÍ ŠKOLY

Dominika STOLINSKÁ, Pavlína NAKLÁDALOVÁ
Katedra primárního vzdělávání, Pedagogická fakulta UP, Olomouc, ČR

Článek předkládá dílčí výstupy behaviorální metody analýzy vyučovacího procesu v technické výchově na primární škole. Pozornost je věnována způsobům hodnocení žákovy aktivity se snahou o postupnou transformaci pasivního přijetí učitelova zhodnocení výsledku k aktivnímu spolupodílení se na procesu hodnocení až k samostatnému sebehodnocení žáka.

Klíčová slova: sebehodnocení, primární škola, technická výchova, analýza vyučovacího procesu

Zveřejněno: 1. prosinec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
STOLINSKÁ, D., & NAKLÁDALOVÁ, P. (2011). REFLEXE SEBEHODNOTÍCÍCH PROCESŮ V TECHNICKÉ VÝCHOVĚ V PROSTŘEDÍ ČESKÉ PRIMÁRNÍ ŠKOLY. Journal of Technology and Information Education3(3), 25-29. doi: 10.5507/jtie.2011.037
Stáhnout citaci

Reference

  1. Bajtoš, J., Pavelka, J. Základy didaktiky technickej výchovy. Prešov: FHPS, 1999. ISBN 80-88722-46-2.
  2. Bárková, H. (1983) Didaktické aspekty interakce učitel-žák na základní škole. Ostrava: PdF.
  3. Bellack, A. A., et al. (1966) The Language of the Classroom. New York: Teachers College Press.
  4. Bílá kniha : Národní program rozvoje vzdělávání v České Republice. (2001) Praha: Tauris.
  5. Blaško, M. (2013) Kvalita v systéme modernej výučby. Košice: KIP TU. Dostupné z: http://web.tuke.sk/kip/main.php?om=1300&res=low&menu=1310
  6. Blatný, M. (2010) Psychologie osobnosti: hlavní témata, současné přístupy. Praha: Grada.
  7. Helus, Z. (2007) Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada Publishing.
  8. Kolář, Z., Šikulová, R. (2009) Hodnocení žáků. Praha: Grada.
  9. Pre-school and Primary Education in the European Union. (1994) Brussels: EURYDICE European Unit.
  10. Tollingerová, D. (1971) Bellackova metoda mikroanalýzy a její formální zápis. Psychológia a patopsychológia dieťaťa.
  11. Vilánek, J. (2007) L. S. Vygotskij, A. N. Leont'jev, P. J. Gal'perin, N. F. Talyzinová.