Journal of Technology and Information Education 2011, 3(2):60-62 | DOI: 10.5507/jtie.2011.029

VYUŽITÍ MYŠLENKOVÝCH MAP VE VÝUCE POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ

Soňa NERADOVÁ, Josef HORÁLEK
Katedra softwarových technologií, Fakulta elektrotechniky a informatiky UPCE, Studentská 95, 532 10 Pardubice 2, ČR

Článek popisuje využití myšlenkových map ve výuce předmětu Počítačové sítě na Fakultě elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice.

Klíčová slova: myšlenková mapa, počítačové sítě, pyramida učení, laboratorní úlohy

Zveřejněno: 1. srpen 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
NERADOVÁ, S., & HORÁLEK, J. (2011). VYUŽITÍ MYŠLENKOVÝCH MAP VE VÝUCE POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ. Journal of Technology and Information Education3(2), 60-62. doi: 10.5507/jtie.2011.029
Stáhnout citaci

Reference

  1. KALHOUS, Z.; OBST, O. Školní didaktika. 1. Praha : Portál, 2002. 447 s. ISBN 978-807367-571-4.
  2. BUZAN, Tony. Mentální mapování. Praha : Portál, 2007. 165 s. ISBN 978-80-7367-200-3.
  3. LAMMLE, T. CCNA : Výukový průvodce přípravou na zkoušku 640-802. 1. Brno : COMPUTER PRESS, 2010. 928 s. ISBN 97880-251-2359-1.