Journal of Technology and Information Education 2009, 1(2):64-68 | DOI: 10.5507/jtie.2009.037

HODNOTENIE ELEKTRONICKÉHO VZDELÁVANIA V BIOLÓGII ŽIAKMI ZÁKLADNEJ ŠKOLY

Jana FANČOVIČOVÁ
Katedra biológie, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity,, Priemyselná 4 918 43 Trnava

Príspevok sa zaoberá postojmi a názormi žiakov základných škôl na elektronickú formu vzdelávania na hodinách biológie. Experimentálne sme overovali tradičné prijímanie poznatkov s prijímaním poznatkov prostredníctvom informačno - komunikačných technológií. Z názorov žiakov sme zistili, že sa im vyučovanie prostredníctvom web - stránky páčilo, ale nechceli by sa takto učiť každú vyučovaciu hodinu. IKT by chceli využívať ako doplnok vyučovania, nie ako jedinú vyučovaciu metódu.

Klíčová slova: postoje, web-stránka, IKT, žiak

Zveřejněno: 1. srpen 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
FANČOVIČOVÁ, J. (2009). HODNOTENIE ELEKTRONICKÉHO VZDELÁVANIA V BIOLÓGII ŽIAKMI ZÁKLADNEJ ŠKOLY. Journal of Technology and Information Education1(2), 64-68. doi: 10.5507/jtie.2009.037
Stáhnout citaci

Reference

  1. BARRET, E., LALLY, V.: Gender differences in an on-line learning environment. Journal of Computer Assisted Learning, 1999, vol. 15, s. 48 - 60. Přejít k původnímu zdroji...
  2. ĎURIČ, L., BRATCKÁ, L. a kol.: Pedagogická psychológia. Bratislava, SPN 1997. ISBN 80-08-02498-4
  3. KOLLÁRIK, T.: Sociálna psychológia. SPN Bratislava. 1993.
  4. KREISEL, K.: Evaluation of a computerbased nutrition education tool. Public Health Nutrition, 2003, vol. 7, no. 2, s. 271 - 277. Přejít k původnímu zdroji...
  5. KUBIATKO. M.: Záujem študentov o biológiu s použitím informačných a komunikačných technológií. E - Pedagogium, 2006, vol. 6, no. 4. s. 49 - 59, ISSN 1213 - 7758.
  6. MIKROPOULUS, T. A., KATSIKIS, A., NIKOLOU, E., TSAKALIS, P.: Virtual environment in biology teaching. Journal of Biological Education, 2003, 37, č.4, str.176181. Přejít k původnímu zdroji...
  7. NAKONEČNÝ, M.: Encyklopedie obecné psychologie. Academia Praha 1997. ISBN 80200-0625-7
  8. OGILVIE, R.W., TRUSK, T.C., BLUE, A.V.: Students´attitudes towards computer testing in a basic science course. Medical education, 1999, vol. 33, s. 828 - 831. Přejít k původnímu zdroji...
  9. PARIS, P.G.: E-Learning: A study on Secondary Students' Attitudes towards Online Web Assisted Learning. International Education Journal, 2004, vol. 5, s. 98 - 112.
  10. SHIM, K.Ch., PARK, J.S., KIM, H.S., KIM, J.H., PARK, J.Ch., RYN, H.: Application of virtual reality technology in biology education. Journal of Biological Education, 2003, vol. 37, no. 2, s. 71 - 74. Přejít k původnímu zdroji...
  11. YANG S.Ch., LIU S.F.: The study of interactions and attitudes of third-grade students´ learning information technology via a cooperative approach. Computers in Human Behavior, 2005, vol. 21, s. 45 - 72. Přejít k původnímu zdroji...