Journal of Technology and Information Education 2009, 1(1):33-38 | DOI: 10.5507/jtie.2009.005

KVALITA VÝUKOVÝCH PROGRAMŮ A JEJÍ HODNOCENÍ

Milan KLEMENT
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. č. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Příspevěk se zabývá možností hodnocení kvality výukových programů na základě vytvořeného systému hodnocení výukových programů. Z důvodu snadného použití vytvořeného systému hodnocení byly vyvinuty softwarové aplikace, které celý proces evaluace usnadňují.

Klíčová slova: výukový program, systém hodnocení, oblasti hodnocení, hodnotící kritéria

Zveřejněno: 1. duben 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KLEMENT, M. (2009). KVALITA VÝUKOVÝCH PROGRAMŮ A JEJÍ HODNOCENÍ. Journal of Technology and Information Education1(1), 33-38. doi: 10.5507/jtie.2009.005
Stáhnout citaci

Reference

  1. KLEMENT, M. Pojetí výuky ICT na Katedře technické a informační výchovy PdF UP. In DIDMATTECH ´2003 (sborník). Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 4. a 5. července 2003. Olomouc: UP, 2003, s. 315 320. ISBN 80-7067-664-7.
  2. KLEMENT, M. - ZABLOUDILOVÁ, A. Pojetí a uspořádání výuky ICT v rámci Pedagogické fakulty UP Olomouc. In Sborník z mezinárodní vědecké konference eLearning ve vysokoškolském vzdělávání, Zlín 4 a 5. června 2003. Zlín: UTB, 2003, s. 97 - 104. ISBN 807318-138-X.
  3. KLEMENT, M. Výpočetní technika - software a hardware. 1. vyd. Olomouc: UP, 2002. 178 s. ISBN 80-244-4012-6.
  4. KLEMENT, M. Kritéria hodnocení výukového software. In DIDMATTECH ´2003 (sborník). Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 4. a 5. července 2003. Olomouc: UP, 2003, s. 301 - 304. ISBN 80-7067-664-7.