RT Journal Article SR Electronic A1 ČERNÝ, Michal T1 GALERISTKA ANNA: CHATBOT JAKO VZDĚLÁVACÍ OBJEKT JF Journal of Technology and Information Education YR 2022 VO 14 IS 1 SP 49 OP 68 DO 10.5507/jtie.2022.009 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202201-0004.php AB Případová studie se zaměřuje na kvalitativní analýzu reflexe knihovníků (n=12) a studentů (n=17) práce s chatbotem, který je vytvořený skrze dialogové rámce. Soustředí se na to, jakým způsobem tito respondenti chápou interakci s dialogovým systémem, který nevyužívá umělou inteligenci, jak jsou ochotni přijmout narativní vlastnosti takové edukační interakce. Diskuse se soustředí jak na význam designu takových vzdělávacích objektů, tak na problémy a výzvy, které práce s nimi přináší. Případová studie pracuje s vlastním vytvořeným chatbotem - Galeristkou Annou, který je zaměřený na rozvoj kompetencí souvisejících s vyhledáváním informací o uměleckých artefaktech na internetu.