PT Journal AU PASTYRIK, M NAGYOVA, I TI ANALYZA STUDIJNIHO POSTUPU STUDENTU V LMS MOODLE SO Journal of Technology and Information Education PY 2017 BP 88 EP 98 VL 9 IS 1 DI 10.5507/jtie.2016.020 DE Moodle; LMS; Vzdelavaci technologie; studijni postup; cinnost studenta; log protokoly o cinnosti. AB Prispevek popisuje vysledky analyzy dat zaznamenavanych prostrednictvim log protokolu v kurzech v LMS Moodle, a to konkretne v kurzu Vzdelavaci technologie. Analyza srovnava data zaznamenana v letech 2012 a 2013 zvlast pro skupinu studentu prezencni a kombinovane formy studia. Prispevek ukazuje moznosti monitoringu cinnosti studentu v e-learningovem kurzu, a to jednak z hlediska poctu cinnosti, ale take s ohledem na misto a cas dane cinnosti. Vysledky analyzy poukazuji na vybrane zpusoby prace studentu v e‑learningovem prostredi, na dopady, ktere zde mohou mit zmeny provedene ve vyuce. Analyza muze soucasne poskytnout tutorovi zpetnou vazbu ohledne vhodnosti a vyuzitelnosti studijnich materialu v kurzu. ER