RT Journal Article SR Electronic A1 SERAFÍN, Čestmír T1 ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE A JEJICH VLIV NA VÝUKU JF Journal of Technology and Information Education YR 2012 VO 4 IS 1 SP 46 OP 49 DO 10.5507/jtie.2012.008 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201201-0008.php AB Efektivita vzdělávání je proměnná, která je velice obtížné měřitelná, ovlivněna řadou vstupních komponent -žáci, učitelé, školní kurikulum, atd. Obecně neříci, že efektivita je nezbytná pro hodnocení účinnosti fungování vzdělávání. Tento článek pojednává o průběžných výsledcích výzkumu hodnocení rozsahu účinnosti fungování vzdělávacího procesu v oblasti Člověk a svět práce v kontextu elektrotechniky. Výzkum je zaměřen na otázky, zda elektrotechnické stavebnice mají vliv na výuku a zda jejich použití se odráží ve výsledcích žáků.