RT Journal Article SR Electronic A1 KROPÁČ, Jiří A1 KROPÁČ, Jiří A1 PLISCHKE, Jitka T1 HODNOCENÍ TECHNIKY - PŘEDPOKLAD KOMPLEXNOSTI VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ JF Journal of Technology and Information Education YR 2010 VO 2 IS 1 SP 24 OP 28 DO 10.5507/jtie.2010.004 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201001-0004.php AB Začlenění hodnocení techniky do výuky technických předmětů je podmínkou komplexnosti výuky. Označení komplexnost vyjadřuje úplnost, tedy to, že vzdělávacími výsledky naplňuje výuka "své poslání" v plném rozsahu. Komplexnost souvisí s integrací výsledků vzdělávání. Ve stati jsou rozpracovány hlavní přístupy k začlenění hodnocení techniky do výuky technických předmětů. Problematika je demonstrována na příkladu výuky zaměřené na spalování komunálního odpadu.