Journal of Technology and Information Education 2011, 3(1)
NOVÉ TECHNOLOGIE VE VZDĚLÁVÁNÍ
Publikace obsahuje příspěvky účastníků vědecko-odborné konference Nové technologie ve vzdělávání : vzdělávací software a interaktivní tabule, konané pod záštitou děkanky Pedagogické fakulty UP prof. PaedDr. Libuše Ludíkové, CSc., 11. – 15. 10. 2010 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
Zveřejněno: 1. duben 2011 Zobrazit citaci
NOVÉ TECHNOLOGIE VE VZDĚLÁVÁNÍ
VZDĚLÁVACÍ SOFTWARE A INTERAKTIVNÍ TABULE
Obsah
- Jiří DOSTÁL
- ROZVOJ ICT KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ OLOMOUCKÉHO KRAJE
- Kateřina KOSTOLÁNYOVÁ - Jan VEŘMIŘOVSKÝ
- VYUŽITÍ E-LEARNINGOVÉ ADAPTIVNÍ VÝUKY V BIOLOGII
- Jan KUBRICKÝ
- METODIKA TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ NA WEBU
- Vladimíra SEHNALOVÁ - Petr BOUCHALA
- VIRTUÁLNÍ LABORATOŘ S VYUŽITÍM INTERAKTIVNÍ TABULE
- Ivona DÖMISCHOVÁ
- INTERAKTIVNÍ CVIČENÍ VE VÝUCE NĚMECKÉHO JAZYKA
- Petr HLAĎO
- NÁRYS VYUŽITÍ AUDIOVIZUÁLNÍ TECHNIKY A ITC VE VÝUCE PRŮŘEZOVÉHO TÉMATU ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE NA STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOLÁCH
- Aleš CHUPÁČ
- VYUŽITÍ IKT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÝCH UČEBNÍCH ÚLOH V CHEMICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA GYMNÁZIÍCH
- Zuzana ŠLEPECKÁ - Jarmila ZACHAROVÁ
- INFORMAČNO-KOMUNIKAČNÉ TECHNOLÓGIE V DIMENZII MULTIKULTÚRNEJ VÝCHOVY
- Jan KUBRICKÝ
- ZABEZPEČENÍ BEZDRÁTOVÉ SÍTĚ WI-FI
- Václav TVARŮŽKA
- EDUCATIONAL CLIP IN EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL IN BROADER CONTEXT
- Ladislav VÉGH
- ANIMÁCIE VO VYUČOVANÍ ALGORITMOV A PROGRAMOVANIA
- Hana MAREŠOVÁ
- VZDĚLÁVÁNÍ V SECOND LIFE
- Martin KOŘÍNEK
- ZKUŠENOSTI SE SOFTWAREM POUŽÍVANÝM PŘI VÝUCE STATISTIKY V HUMANITNÍCH OBORECH NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ UNIVERZITY HRADEC KRÁLOVÉ
- Milan MAROŠ
- COMPUTER UTILIZATION AT PRIMARY SCHOOL IN FACULATIVE SUBJECT CHESS AND IN LEISURE TIME
- Jana STEHLÍKOVÁ - Lucie ŠPAČKOVÁ
- DŮVODY NEVYUŽÍVÁNÍ E-LEARNINGU ČESKÝMI STŘEDNÍMI ŠKOLAMI A MOTIVAČNÍ FAKTORY PRO ZMĚNU JEJICH PREFERENCÍ
- Martina VEŘMIŘOVSKÁ
- VÝUKA PRVNÍ POMOCI NA ZŠ A SŠ POMOCÍ MULTIMEDIÁLNÍHO VÝUKOVÉHO PROGRAMU
- Petr SUDICKÝ
- E-LEARNING 2.0: TEORETICKÁ VÝCHODISKA A PRAKTICKÁ ŘEŠENÍ
- Hedviga PALÁSTHY - Anna BEDNÁŘÍKOVÁ - Gabriela SIVÁKOVÁ
- VYUŽÍVANIE IMAGINE PRI VÝUČBE NIEKOĽKÝCH VYUČOVACÍCH PREDMETOV
- Marie HORÁČKOVÁ
- BUDOUCÍ UČITELÉ STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL A JEJICH SEBEREFLEXE U VYBRANÝCH PROFESNÍCH KOMPETENCÍ
- Jan VEŘMIŘOVSKÝ
- NÁZORY UČITELŮ CHEMIE NA VYUŽÍVÁNÍ POWERPOINTU A MULTIMEDIÁLNÍCH OBJEKTŮ V CHEMII
- Jana STEHLÍKOVÁ
- IDENTIFIKACE STŘEDNÍCH ŠKOL NEVYUŽÍVAJÍCÍCH E-LEARNING A ODHAD BUDOUCÍ POPTÁVKY PO E-LEARNINGOVÝCH TECHNOLOGIÍCH
- Jozef BELICA - Monika OLEKŠÁKOVÁ
- ABSOLVENTSKÁ PRAX V OBLASTI „C“ TECHNOLÓGIÍ
- Jan VEŘMIŘOVSKÝ
- INOVACE VYBRANÝCH LABORATORNÍCH ÚKOLŮ A IMPLEMENTACE MĚŘÍCÍCH SAD DO VÝUKY CHEMIE NA ZŠ A SŠ
- Barbora POPRACOVÁ - Mária HÁZYOVÁ
- VYUŽÍVANIE IKT VO VÝUČBE NÁBOŽENSKEJ VÝCHOVY
- Martin KOŘÍNEK
- PRŮVODCE VYBRANÝMI OKRUHY ICT PRO UČITELE ZŠ
- Jiří DOSTÁL
- POKYNY PRO FORMÁTOVÁNÍ RUKOPISU
Stáhnout citaci