PT Journal AU SMELOVA, E PROVAZKOVA STOLINSKA, D CASTKOVA, P PETROVA, A PLEVOVA, I KUBRICKY, J TI ONLINE APLIKACE JAKO NASTROJ PEDAGOGICKE DIAGNOSTIKY V PREDSKOLNIM VZDELAVANI SO Journal of Technology and Information Education PY 2021 BP 152 EP 163 VL 12 IS 2 DI 10.5507/jtie.2021.004 DE clanek; casopis; zasada; nedostatek; sablona AB Autori prispevku si kladou za cil predstavit online aplikaci jako nastroj pedagogicke diagnostiky pro predskolni vzdelavani, ktera byla vytvorena jako originalni nastroj v ramci projektu Technologicke agentury CR. Trilety projekt reaguje na aktualni potreby pedagogicke praxe v kontextu pedagogicke diagnostiky, ale soucasne, i na podminky vzdelavani v dobe covidove epidemie. V textu jsou popsana vychodiska pro tvorbu aplikace, jeji technologie i pedagogicky koncept. Ctenar se muze soucasne seznamit s implementaci aplikace do praxe, zejmena potom s klady a pripominkami ze strany ucitelu materskych skol, kteri jsou do projektu zapojeni, a patri k prvnim uzivatelum vytvorene aplikace. ER