PT Journal AU HONZIKOVA, J SIMBARTL, P BAJTOS, J TI DIGITALNI TECHNOLOGIE JAKO NASTROJ SKOLNIHO PODVADENI NA STREDNI SKOLE SO Journal of Technology and Information Education PY 2021 BP 102 EP 111 VL 12 IS 2 DI 10.5507/jtie.2020.015 DE skolni podvadeni; digitalni technologie; studenti strednich skol AB Problematika skolniho podvadeni je velmi aktualni a diskutovane tema jiz od druhe poloviny minuleho stoleti. Soucasne moderni technologie a v podstate neomezeny pristup studentu k internetu poskytuji nove moznosti k ziskavani ucebnich materialu, ktere jim usnadnuji uceni. Zaroven tyto moznosti umoznuji studentum najit nove zpusoby, jak ve skolnim prostredi podvadet. Skala podvadeni pomoci informacne komunikacnich prostredku je pomerne siroka, od beznych pocitacu az po smartwatch, neboli chytre hodinky. Na otazku, jake zpusoby skolniho podvadeni preferuji studenti strednich skol v Cechach, na Slovensku a v Polsku, se pokusime odpovedet v nasi vyzkumne studii. ER