PT - JOURNAL ARTICLE AU - KLEMENT, Milan TI - TEORIE, STYLY A STRATEGIE UČENÍ(SE) V E-LEARNINGU DP - 2017 Apr 30 TA - Journal of Technology and Information Education PG - 30--42 VI - 9 IP - 1 AID - 10.5507/jtie.2016.014 IS - 1803537X AB - Informační a komunikační technologie v současné době poskytují mnoho podnětů pro rozvoj edukačního procesu a to nejen v rovině aplikační, ale i v rovině teoretické. Samotný proces začleňování těchto technologií do výuky, nazývaný někdy zjednodušeně elektronickým učením (e-Learning), ale nebyl jednorázový a vycházel také z několika různých teorií učení, které determinovaly jednotlivé úrovně a způsoby využití. Předložená stať představuje souvislosti mezi jednotlivými teoriemi učení a možnostmi podpory ze strany informačních a komunikačních technologií, se zvláštním zaměřením na problematiku distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu.