PT Journal AU CHRASKA, M TI STUDENTI PEDAGOGICKE FAKULTY A JEJICH POHLED NA VYUZITI ELEKTRONICKYCH STUDIJNICH MATERIALU SO Journal of Technology and Information Education PY 2017 BP 15 EP 29 VL 9 IS 1 DI 10.5507/jtie.2016.024 DE vysokoskolsky student; elektronicke studijni materialy; tradicni tistene studijni materialy; shlukova analyza; srovnavaci vyzkum. AB Clanek predklada vysledky komparativniho vyzkumu realizovaneho na Pedagogicke fakulte UP v Olomouci u studentu prvnich rocniku. Vyzkumne setreni se opakovane zabyvalo tim, jake informacni zdroje studenti behem studia uzivaji, a to vcetne jejich pohledu na elektronicke studijni opory. Pomoci shlukove analyzy bylo zkoumano, jake typicke skupiny studentu podle zpusobu vyuziti a pristupu k elektronickym studijnim oporam i ke klasickym studijnim materialum se ve zkoumanem vzorku vyskytuji. Celkove byly identifikovany tri skupiny studentu, ktere maji zcela rozdilne pristupy k vyuzivani informacnich zdroju. Prispevek vznikl v ramci reseni projektu IGA_PdF_2015_009. ER